2011/07/15

I don't know

I'm seriously not in a good mood state, 
I feel so bad when I knew that I'll be stuck here and I can't leave,
I can feel deep down in my heart, the urge to leave this place,
But I just couldn't, 
I feel so bad that my tears can't help dropping but I need to stop it,
because I'm worried that others might see it,
I'm feeling so down.
我经常性的觉得怨气冲天,
不,是越来越频繁的感觉到自己的怨气。
我不懂它们是怎么来的。
连我自己都讨厌我自己怨气冲天的样子。
我到底怎么了?
是我最近的烦恼太多了吗?
我承认,有overwhelming的感觉。
也许是最近在看的戏剧也对我有影响吧。
里面的奴婢真的很惨。
我觉得应该是correlation, 不然就是multiple regression.
生活也太不如我意了。
Do I need a counselor?

I guess,
I actually knows.
Perhaps,
it was because I wanted to leave so much,
yet, I know that the reality doesn't allowed me to,
thus,
I'm in such a mood.
A complicated one.
It's so hard to accept the reality.
I feel bad,
very,
very.
  

No comments:

Post a Comment

Happy New Year 2024

 今年對我來說是一個新開始, 因為我真的要結束我“念書”的日子了。 想得到很久的master也在去年得到了。 但是我沒有想像中的激動,開心一定的。 我現在面臨的問題確實身份曖昧, 我必須重新定義我的專業身份。 同時我的生活也有很多的不確定性。 如果要說,感覺上3天3夜都說不完。 ...