2010/02/08

改变

随着时间一分一秒的过去,人也在跟着时间改变着。
相信我,人真的会改变,
如果一个人觉得他没变, 那可能是他自己没有发现而已。
因为我发现,其实很多人都变了。。。
我的意思不是变好或坏,
而是,我觉得,当人长大了,
他就已经慢慢变得成熟了,
也应该懂得分轻重,人情事故,
不再可以任意妄为。。。
这是令人悲哀的。。。
因为他已经慢慢的成为一个不轻易展现自己情绪的人。。。
如果再严重一点,可能会成为虚伪的人吧。。。

4 comments:

  1. No...I meant in general and I was "inspire" by some people that I haven't met in years and I met them recently....

    ReplyDelete
  2. this time, the script is:
    mei san has been providing financial support to her bf who is studying law in UK for 3 years, she feels that recently her bf is hiding something from her. she suspects that bf has changed and she is so worried

    ReplyDelete
  3. lezheng: GO DIE~~~~~~~~~
    NO! NO! and NO!!!!!
    By the way, I'm interested in knowing why you think so? Soooo typical leh....not you....

    ReplyDelete

Happy New Year 2024

 今年對我來說是一個新開始, 因為我真的要結束我“念書”的日子了。 想得到很久的master也在去年得到了。 但是我沒有想像中的激動,開心一定的。 我現在面臨的問題確實身份曖昧, 我必須重新定義我的專業身份。 同時我的生活也有很多的不確定性。 如果要說,感覺上3天3夜都說不完。 ...